- Mijn Belvilla
- 0
-
- Klantenservice
- Contact
- Vakantiehuis zoeken
- Last minutes
- Wintersport chalets
- Vakantieparken
Kwaliteit loopt als rode draad door het productaanbod en de dienstverlening van Belvilla. De feedback van gasten, onze constant kritische houding en de inzet van vakantiehuiseigenaren en beheerders dragen bij aan een continue focus op kwaliteit.
Ieder vakantiehuis wordt aan de hand van een objectief classificatieformulier ingedeeld in 1 tot 5 sterren; van eenvoudig tot luxe. Dit classificatiesysteem is gebaseerd op dat van de Nederlandse organisatie ANWB (Algemene Nederlandse Wielrijdersbond).
Een uitleg van de betekenis van het aantal sterren:
Zeer eenvoudige accommodatie met name geschikt voor de vakantieganger die graag buiten vertoeft en tevreden is met basiscomfort in het vakantiehuis.
Accommodatie voorzien van eenvoudige inrichting naar de specifieke eisen en gebruiken van het land of de streek. Ideaal voor de vakantieganger die zich graag wil inleven in de vakantiebestemming en genoegen neemt met een beperkte mate van comfort.
Verzorgde accommodatie die voorzien is van alledaags comfort. Een verblijf waar men zich onmiddellijk thuis voelt.
Comfortabele, sfeervolle accommodatie voorzien van faciliteiten die uw verblijf net dat beetje extra geven. Vaak geniet u ook van een bijzondere ligging.
Accommodatie op topniveau. Riant, uiterst comfortabel vakantiehuis met extra luxe faciliteiten zoals een privézwembad of sauna.
Bij terugkeer van vakantie vragen wij iedere gast per e-mail naar zijn of haar ervaringen aan de hand van een vragenlijst. Het resultaat dat hieruit voortkomt publiceren wij bij het vakantiehuis op onze website. Deze informatie ondersteunt gasten in het kiezen van een vakantiehuis, en helpt ons om het serviceniveau en de kwaliteit van de vakantiehuizen hoog te houden en verder te verbeteren. Zo zijn de resultaten van deze enquête ook voor iedere vakantiehuiseigenaar inzichtelijk.
De kwaliteit van het vakantieverblijf is uiteraard sterk afhankelijk van het kwaliteitsbewustzijn van de eigenaar en beheerder. Dit geldt voor het comfort van het huis, het onderhoud en de schoonmaak, maar ook voor de gastvrijheid ter plaatse. Iedere eigenaar verplicht zich contractueel om deze kwaliteit te garanderen. Om het niveau te handhaven, communiceren wij regelmatig met vakantiehuiseigenaren over concrete aspecten van kwaliteit en verbeteringssuggesties.
Zowel uit de positieve reacties op Trustpilot als uit de diverse awards die we de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen, blijkt dat onze website als gebruiksvriendelijk ervaren wordt. Ons Customer Contact Center staat met ruime openingstijden tot uw dienst voor vragen of telefonische boekingen. Zijn er problemen tijdens uw reis of tijdens uw verblijf, dan zijn we zelfs 24 uur per dag telefonisch bereikbaar via het speciale SOS-nummer dat op uw boekingspapieren staat.
Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn tijdens of na uw verblijf? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Wij streven ernaar om dit tijdens het verblijf al te doen. In eerste instantie is de vakantiehuiseigenaar of beheerder uw aanspreekpunt. Indien de geconstateerde klacht niet ter plaatse met de eigenaar/beheerder kan worden opgelost, neemt u dan telefonisch contact op met Belvilla. Mochten wij de klacht ter plaatse niet naar wens kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht kenbaar maken aan de afdeling Customer Care van Belvilla. Kies dan in het contactformulier de optie ‘ik heb een klacht’. Dit kan eventueel met een officieel klachtenformulier waar de eigenaar/beheerder over beschikt. Na het ontvangen van uw klacht, sturen wij een ontvangstbevestiging. Wij streven er vervolgens naar om binnen 14 dagen de klacht in behandeling te nemen.
Bent u van mening dat uw klacht door Belvilla niet naar behoren is afgehandeld, dan kunt u een beroep doen op de Geschillencommissie Thuiswinkel. De uitspraken van de commissie zijn bindend voor Belvilla.