Vertrouwen en veiligheid

Controleer hoeveel u kunt verdienen: Stap 1/2
Slaapkamers
2
Voer een specifieker adres in voor een betere indicatie van de verhuuropbrengsten
€ 19,668 Per jaar
Belvilla's bij u in de buurt hebben een bezettingsgraad van 80%
Kun je ons iets over jezelf vertellen? Stap 2/2
Maak je geen zorgen, we zullen je telefoonnummer niet delen.
Bijna klaar!

We zijn nu klaar met een ruwe schatting van de huur op basis van de locatie van uw vakantiehuis en het aantal slaapkamers.

1
Telefoon
Aanpassen

Eén van onze verhuurexperts zal contact met u opnemen op het door u opgegeven telefoonnummer

Controleer of het telefoonnummer correct is, zodat uw registratie niet wordt vertraagd
2
Type accommodatie
Aanpassen
3
Vanaf wanneer wilt u starten via ons te verhuren?
Aanpassen
Binnen een maand Aanbevolen
Tussen 1 en 3 maanden
Na 3 maanden
4
Voor hoeveel weken zal uw woning beschikbaar zijn?
Aanpassen
Het hele jaar Aanbevolen
Slechts een paar weken
Alleen in het laagseizoen
5
Staat uw huis al op een andere website?
Aanpassen
Deel de link met ons
Vertrouwen is van groot belang wanneer u uw huis verhuurt. U moet volledig kunnen vertrouwen op het bedrijf dat uw betalingen beheert en communiceert met uw gasten. Wij maken gebruik van een veilig betalingssysteem dat u beschermt tegen fraude en wij laten alleen echte recensies zien van gasten. Op die manier garanderen wij huiseigenaren en huurders dat ze ons kunnen vertrouwen.

Huisregels

Het is heel belangrijk om duidelijke huisregels te plaatsen bij uw advertenties. Aan de hand van deze gedragsregels maakt u (potentiële) gasten duidelijk wat u van hen verwacht. Door gebruik te maken van huisregels vraagt u huurders zich aan bepaalde gedragsregels te houden wanneer ze uw vakantiehuis boeken. Hiermee kunt u duidelijk maken wat gasten moeten zelf moeten meenemen naar uw vakantiehuis, wat ze wel en niet mogen tijdens hun verblijf en hoe u wilt dat de gasten uw huis achterlaten bij vertrek. Wanneer een van deze regels wordt overtreden, kunt u hen eraan houden een boete te betalen of de schade te vergoeden. Als ze een zeer strenge regel overtreden, lopen ze het risico dat ze uit het huis worden gezet.

Behoeften van gasten

Als u uw gasten een fijn verblijf wilt kunnen bieden en positieve recensies wilt ontvangen, is het belangrijk dat u voldoet aan de behoeften van gasten (blog/community). Voor veel gasten staat veiligheid heel hoog op de wensenlijst. Uw huis is voor een aantal dagen of weken hun huis.
icon shield Safety Locks
Zorg ervoor dat alle deuren zijn voorzien van goede sloten en dat ramen niet van buitenaf kunnen worden geopend.
icon shield Keep It Clean
Daarnaast is hygiëne belangrijk. Maak alle oppervlaktes en vloeren schoon voordat uw gasten arriveren en zorg voor schoon beddengoed (tip: maak de bedden op, dit zorgt gelijk voor een goed gevoel bij uw gasten. Of maak gebruik van onze Property Management Services en laat Belvilla dit voor u verzorgen). Andere factoren zijn goed en gratis internet - WiFi -, comfortabele en lange bedden, veel - werkende - verlichting en een frisse geur in het hele huis.

Recensies van gasten

Belvilla werkt met het recensie platform ‘Trustpilot’. Alle recensies die Trustpilot ontvangt, worden door deze partij geverifieerd. Dit zijn geschreven recensies van mensen die daadwerkelijk in onze vakantiehuizen hebben verbleven.

Veiligheidsvoorzieningen

Het is verstandig om uw huis te voorzien van veiligheidsvoorzieningen, zoals een rook- en koolmonoxidemelder, een brandblusser, verbanddoos en een gids met veiligheidsinformatie en noodtelefoonnummers. Daarnaast is het een goed idee om te zorgen voor traphekjes en een omheinde tuin en/of zwembad.

Contact in geval van vragen of problemen

Neem gerust contact op met onze servicedesk voor huiseigenaren. U kunt tijdens kantooruren contact met ons opnemen voor al uw vragen. Als uw gast eenmaal in het huis verblijft, dan kunt u in het geval van calamiteiten altijd contact opnemen met onze SOS lijn. Bijvoorbeeld wanneer een gast zich ongepast heeft gedragen, de huisregels heeft overtreden of schade heeft aangericht en weigert te betalen. In dergelijke gevallen kunt u ons e-mailen of bellen. Wij helpen u graag in het geval van een conflict. Dit geldt ook voor betalingen die niet zijn doorgekomen of wanneer gasten niet zijn gearriveerd.

Neem contact met ons op: noodgevallen

Neem in geval van een natuurramp, waaronder een storm, aardbeving of overstroming altijd contact op met onze servicedesk. Dit team helpt onder andere met het beheer van uw boekingen en agenda. Zij kunnen contact opnemen met uw gasten in geval van calamiteiten. Daarnaast kunnen zij helpen een nieuwe accommodatie te regelen voor gasten die in uw huis verbleven tijdens een natuurramp.

Wij zijn er om u te helpen

Vragen? Wij helpen u graag

icon message
+31 88 202 12 17
Gesloten - maandag vanaf 9:00 uur bereikbaar
icon email
[email protected]
Reactie binnen 24 uur