Onze inkopers en agenten ter plaatse kennen de huizen die ze contracteren en hebben een intensief contact met de huiseigenaren. Alle Belvilla’s worden op verschillende criteria beoordeeld voordat ze worden toegelaten tot ons kwalitatieve aanbod. De actuele wensen van klanten staan hierbij centraal. Denk bijvoorbeeld aan de faciliteiten, de ligging en het comfort van het huis, de staat van onderhoud, de schoonmaak en de ontvangst ter plaatse. Iedere huiseigenaar verplicht zich contractueel om de kwaliteit te garanderen. Om het niveau te handhaven, hebben wij regelmatig contact met vakantiehuiseigenaren over concrete aspecten van kwaliteit en verbeteringssuggesties. Bij kwaliteitsproblemen maken we heldere afspraken over de vereiste verbeteringen. Op de website staat van ieder vakantiehuis een uitgebreide en realistische presentatie in woord en in beeld met grote foto’s. U vindt er informatie over de indeling en de omgeving van het huis, aangevuld met tips van de huiseigenaar. Daarnaast kun je u op het Google Maps-kaartje de precieze locatie van het vakantiehuis bekijken. Gasten kunnen er blindelings van uitgaan dat de gecommuniceerde huisinformatie correct en up to date is. Bij eventuele fouten/tekortkomingen komen wij onze gasten in alle redelijkheid tegemoet.
De oorsprong van onze organisatie gaat terug tot 1980, intussen dus meer dan 35 jaar kennis en ervaring. Belvilla is een van de grootste spelers op het gebied van unieke vakantiehuizen op mooie locaties in Europa. Jaarlijks verblijven meer dan 660.000 gasten uit voornamelijk Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Groot-Brittannië in één van onze vakantiehuizen, goed voor bijna 4,5 miljoen overnachtingen in 2015. Dit zijn dé kwaliteitskeurmerken die de consument bescherming geven bij aankoop van een product bij een online reisorganisator. We doen er alles aan om onze betrouwbaarheid waar te maken. We maken het boeken zo transparant en eenvoudig mogelijk en we beheren de gegevens op een veilige manier. Betaling geschiedt in een afgeschermde omgeving, daarvoor hebben we het Security Certificaat.
Onze klanten zijn ons heel dierbaar. Daarom hebben we als doel gesteld om met ons aanbod en onze dienstverlening een zo hoog mogelijke service te bieden. Onze specialistische en betrokken medewerkers werken dagelijks aan de optimalisatie hiervan. Dit wordt o.a. gewaardeerd door de score op Trustpilot, een 8,4. Dit is een onafhankelijke beoordelingssite voor e-commerce- aanbieders. Kijk maar eens hier. Daarnaast geven de vele huisreviews en enquêtes, die we intussen van honderdduizenden gasten ontvangen hebben, een goed beeld van de ervaringen en tevredenheid van eerdere gasten. Het bewijs hiervan wordt geleverd door het gemiddelde enquêtecijfer dat gasten per huis gaven en dat ook hoog boven de 8 ligt.
Het aanbod van Belvilla bestaat uit meer dan {homecount_} vakantiehuizen in {countrycount_} Europese landen op aantrekkelijke locaties. Voor een zomervakantie, wintersport of gewoon een weekendje tussendoor? Aan de kust, in het binnenland of in de bergen? Van gezellige gîte voor twee tot groepskasteel, van appartement in hartje Rome tot landhuis in het binnenland van Frankrijk, van eenvoudige chalet tot superluxe droomvilla. Met sauna, zwembad of open haard, van dichtbij tot verder weg. Een vakantiehuis biedt comfort en privacy en de mogelijkheid om zelf lekker te koken. Elke Belvilla heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Daarbij is de prijs afhankelijk van grootte, ligging, luxe, hoog-laagseizoen en duur van het verblijf. Belvilla is zeker in vergelijking met andere accommodatievormen verrassend betaalbaar; zo is er voor € 495,- per week in het hoogseizoen al een ruime keuze in comfortabele vakantiehuizen voor een heel gezin. En de prijs wordt in verhouding nog aantrekkelijker als men met meer mensen in een huis verblijft! We kijken goed naar de wensen van onze klanten, daarom zijn onze inkopers en agenten ter plaatse altijd op zoek naar passende nieuwe Belvilla’s.
Boeken gaat heel eenvoudig en veilig op onze site. Maar ook na of tijdens het boeken kun je telefonisch op ons terugvallen via onze klantenservice. Bij onze ervaren medewerkers kun je terecht voor aanvullende informatie en/of het maken van een boeking. Zij begrijpen hoe belangrijk vakantie is. Is er een noodgeval tijdens het verblijf? Dan zijn we 24 uur per dag bereikbaar via een speciale SOS-lijn. Je wordt direct door onze medewerkers in je eigen taal geholpen bij het zoeken naar een oplossing. Ook per e-mail zijn we bereikbaar; een vraag zal over het algemeen binnen 48 uur beantwoord worden. Alle Belvilla-medewerkers doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bieden!
'