Persberichten

Terug naar overzicht
Vorige Volgende

Directeur Belvilla gaat voor Customer Engagement

Eindhoven, 13 November 2013

Na bijna acht jaar leiding geven aan een onderdeel van één van de snelst groeiende internationale reisorganisaties, zal Hedwig Wassing (59) zijn functie als statutair directeur van @Leisure BR B.V., waar Belvilla deel van uitmaakt, op 31 december 2013 neerleggen en verder gaan als adviseur van de @Leisure Group. Vanwege de verdere integratie van de Groep zal de functie worden opgesplitst en overgenomen door managers in de Groepsholding.

Begin 2006 werd Wassing directeur van Eurorelais, de in 1980 opgerichte specialist in de verhuur van vakantiewoningen met toen een jaaromzet van bijna €20 miljoen. Na overname en integratie van onder andere Belvilla behaalt @Leisure BR B.V. acht jaar later een boekingsomzet van ruim €80 miljoen. In deze periode is de vakantiewoningenmarkt volwassen geworden en dagen grote internationale nieuwkomers de bestaande spelers uit. @Leisure is uitstekend in staat om haar prominente positie verder te versterken, mede door andere overnames zoals Casamundo in Duitsland en Pure Holiday Homes in Engeland. @Leisure gaat nu voor verdere integratie en efficiency binnen de Groep, met een breed gevormd Groepsmanagementteam bestaande uit drie leden. Als adviseur zal Wassing een aantal veranderingsprocessen blijven begeleiden op het gebied van Customer Engagement en Big Data, waar hij eindverantwoordelijkheid voor droeg.
Naast zijn management- en directiefuncties bij onder andere KLM, Krasnaplosky/Golden Tulip (nu NH Hoteles), NBTC en @Leisure,  is Wassing al 25 jaar actief in verschillende organisaties als adviseur en als spreker op internationale congressen. Op dit moment is hij voorzitter van de Commissie Ecommerce van Thuiswinkel.org en is hij lid van de Strategische Adviesraad van de NHTV in Breda.

Hedwig: “Na bijna 35 jaar werken in de reis- en gastvrijheidsindustrie, wordt het tijd om managementverantwoordelijkheden over te dragen aan een jongere generatie. Dit geeft mij de gelegenheid om mijn kennis en ervaring in te zetten voor vernieuwingen in de snel veranderende wereld waarin disruptie van bestaande structuren en modellen dwingt tot andere aanpak. Deze stap biedt mij ook de gelegenheid om buiten de @Leisure Group actief te zijn. Nu de reiswereld een groot deel van de transitie die door internet is veroorzaakt al heeft doorleefd en de macht volledig bij de consument ligt, vervult dit fenomeen mij met enorm veel energie en geeft het mij de drang om mijn ervaringen, visie en verandervermogen juist ook buiten de reisbranche in te gaan zetten.”
 

Over Belvilla

Belvilla is specialist in de online verhuur van vakantiewoningen. De reisorganisatie is marktleider in de Benelux en één van de leidende Europese spelers in de vakantiewoningenverhuur. De organisatie bestaat ruim 35 jaar en verzorgde in 2016 bijna 5 miljoen overnachtingen in totaal 22.000 vakantiewoningen. Deze woningen bevinden zich in 24 landen. Belvilla zet zich als full-service-aanbieder in voor het zorgeloos (ver)huren van een vakantiehuis. Belvilla onderscheidt zich met unieke, verrassend geprijsde vakantiewoningen op een plaats waar altijd iets te beleven is. Zoeken en boeken gaat eenvoudig op www.belvilla.be.

Consumenten kunnen voor meer informatie terecht op www.belvilla.be.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Belvilla Services B.V.
Postbus 2051
5600 CB Eindhoven (NL)
E: pr@belvilla.com

Twitter: http://twitter.com/belvilla_pers | @Belvilla_pers
Blog: www.belvilla.nl/inspiratie

 

Glenaki, Kristien Basting of Lien Deleu via tel. +32-(0)50 61 42 07 of +32-(0) 50 61 42 15 of e-mail: Kristien@glenaki.com of Lien@glenaki.com.

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en profiteer als eerste van nieuwe aanbiedingen en acties!
Je kunt je op elk moment eenvoudig afmelden.

Aanmelden
Geselecteerd door
experts
Altijd een
uniek vakantiehuis
Geen zorgen
garantie
© Belvilla 1980 - 2024 'Belvilla' en het Belvilla-logo zijn geregistreerde merken