Veelgestelde vragen

Algemeen

Belvilla, thuis in vakantiehuizen sinds 1980, is een internationale touroperator die een breed assortiment karakteristieke, hoogwaardige vakantiehuizen in Europa aanbiedt. Van kastelen tot landhuizen, van boerderijen tot windmolens en van villa's tot chalets.

Heeft dit antwoord u geholpen?

U kunt de Algemene Voorwaarden, ofwel huurvoorwaarden, vinden in de rubriek Informatie & Service.

Heeft dit antwoord u geholpen?

U vindt deze informatie onder Contact. Wanneer u contact op wenst te nemen via het e-mailformulier, geef dan het onderwerp van uw bericht zo specifiek mogelijk aan. Dan kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn!

Heeft dit antwoord u geholpen?

Heeft u een klacht over de dienstverlening van Belvilla of over uw verblijf? U kunt uw klacht kenbaar maken onder Contact door als onderwerp van uw bericht te kiezen voor ‘Iets anders’ en vervolgens te specificeren met ‘Ik heb een klacht’. Bij een klacht na verblijf wordt uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling genomen. Neemt u bij een klacht tijdens u verblijf telefonisch contact op met Belvilla. De gegevens hiervoor vindt u op uw verblijfsticket. Onze volledige klachtenprocedure treft u aan in onze huurvoorwaarden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Heeft dit antwoord u geholpen?